Re: Keine Alternative zu SWR3

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Singerl, Alois am 27. Mai 2001 12:40:23:

Als Antwort auf: Keine Alternative zu SWR3 geschrieben von Stefan am 25. Mai 2001 12:03:32:

>Einen Gruss an Alois...
>der Typ hat doch 'n Ei am wandern oder?
>CU!

oiso, ii geb dir in vielen Punktn recht: oiso, recht host, oba deswegng glei SWR3 als "Alternativn" zu bezeichnen, khann ich nicht. In unserer Schbrochn, döös was ihr an Dialekt nennt, hoast döös "Schmarrn" (obwohl döös aa ned immer die direkte Übersetzung von "Alternativn"" is, beim SWR oba scho.

Jetzt hob ii grad in Schbiegl gschaugt, undd ob mir denkt ii seh nicht recht. Mei liaba, ii hob bloss noo ein Ei, oan Hodn. Himmisackrament, Du host recht! Mei links Ei is auf Wanderschaft! Ii hob die Panik, geh zruck zum Wirtshaus im Dorf, denk mir vielleicht is ja no doo, oder unterwegs. Glück hob ii ghobt! Dös Ei beziihungweise der Hodn, sitzt am Tresen, uns kippt noo oan Enzian, der Hund der ausgschamte. I hoban dapackt, zsammgschissn, Hosndürl aufgschberrt und wieder einiverfrachtet: Er hod jetzt Schtubm, beziihungsweise Sackarrest, der Depp.

So!

Singerl, A. mit Wanderhodn