Re: jetzt muss ich auch mal was sagen

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Singerl am 17. Juni 2001 15:47:15:

Als Antwort auf: jetzt muss ich auch mal was sagen geschrieben von Stefan am 16. Juni 2001 14:56:44:

>Und jetzt können wir dazu sinnvoll und konstruktiv diskutieren (auch du lieber Alois!) und den Tulpengiesser/Alois Streit vergessen denn sonst stirbt diese Forum hier bald völlig.
>Stefan

Jo sog amol, wos host Du denn doo auf deim rettet-wsr3.de link für Sauereien drauf, ha? Mei liaba, Deine Sponsor free pigs (ii hob aa freilaufende Schweine aufm Hof, derweil mir biodynamisch san) konnst dir sonst wo hiistecka. Mei liiaba dööös basst ja zum TG, der red aa olleweil vumm "Anstoos", vumm "Erguss" und vumm vumm "Wichs". Hobst Ihr eigentlich so an Druck, dann schreibs no glei an BRAVO, doo sitzt oana, der schimpft sich Psichologe. Bass auf sonst kimmt der Pforra, dann muuast noo beichtn Zur Übung betsts gleich zwoa "Gegrüssedseistdumaria" - oba denk ned an die halbnackerde Madonna, die wos derzeit auf Tourn kimmt sonst kriagst glei Fantansiihen.