Re: Artikel von F. Laufenberg

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von A. Singerl am 20. Juni 2001 21:43:08:

Als Antwort auf: Artikel von F. Laufenberg geschrieben von flick am 20. Juni 2001 20:48:45:

Bloss gut dass aa jetz aa döös der Herr Laufenberg gschriibm hod, sonstst wäärs aa bloss an Querulant, oana der ned mit der Zeit genga khoo, oana, der in Disko kimmt und sich wundert, dass an Billheili nimma schbüid, an Hofnarr und und oana ohne Argumente.

bloss gut, dass döös oana gschriibm hot, der jenseits von Gutundböse is.

bloss gut, dass döös oana is, der woos a hinter de Kulissn steht.

bloss gut, dass er noo bei SWR1-Tschät no an Kontakt zu Hörern hod.

18 - 20 - 2 - null SWR3 (mitsamt seine Kwodndebbm)