Re: sehr interessant

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von A. Singerl am 02. Juli 2001 22:23:09:

Als Antwort auf: Re: sehr interessant geschrieben von stefan@rettet-swr3.de am 02. Juli 2001 21:04:16:

Joo, ii wüi dene Moderatorn nix schlechts nochsagn, gar ned nicht, denn die kenna am wenigstn für den ganz Mist, den awos die Herrn Nietninnadlstreifn eibrockt ham. Deswegng is die ganzn Moderatorndebattn (oder "Diskussion") die doo weiter un'dn oozeddld worn is a ziimlicher Schmarrn. An g'schdinkerter Tulbmbrunz ebm. Naa im Ernst, dem oana gföilld die Tück', dem ondern fallt der Sack ab - es is wurscht.

Die Moderatorerei von der Schdefani und dem Herrn Harald Schmidt is an oides Verschbrechn aus der 'arald Schmidt Schou vvon vor a baar Wochn, wann die Schdefani doo ois Gast waar. Do hobm die boadn ausg'heckt, dass der 'arald amol wieder im SWF, naa, im SWF3, naa, im SWF, johimmihergotsackramentglumbvareckts, im SWR3 (ii kriags aimpfach ned übers Maii) moderiern daad. Dööös wars. Dass dii boadn dann a bbissl über die Schmarrnffusion herziagn, wenn aa bloss a bissl, war scho zu erwarten. Derweil boade ausgwachsne Hallodri san.

Singerl, Forumsdepp

PS: Döös war übrigens seit langem döös oanzige Mal, dass ii wieder an SWF, naa SWF hoassts, himmikruzitücking, an SWR3 drin ghob hob - derweil mit döös g'schdeckt worn is, dass der 'arald Schmidt doo is. Dann hob ii mir glei an Schöffen'hoffer Weizen eigschenkt. Mei liaba!