elmiland.de SWF3 Rockland Radio
Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Re: Grüss Gott, kloans ...


Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Witzisch am 10. August 2001 15:44:33:

Als Antwort auf: Re: Grüss Gott, kloans ... geschrieben von Hufeisen am 09. August 2001 09:26:13:

nein, wie witzig. ha ha ha


>Danke Alois :-))))
>Ih hob gschifft vor lachn!

>>Woast Depp, doo fallt mir a kloana G'schicht ein, die woos auf dii und dein Latrinenschmarrn aa zutriffd:
>>Sitzt a kleines Oorschloch aufm Baum beziehungsweise auf der Antennen 1 und schaut in die Welt hinein. Alle andern drunt deans alleweil recht dablecka. "Du bist a kloans Oorschloch, na du kleines Oorschloch!" Und des kloane Oorschloch is recht traurig. Da kommt auf oamol a gute Fee dahar und sagt "Jo wos host denn? Wieso weinst denn Du die ganze Zeit?" Und des kleine Oorschloch sagt: "Alle duan mi blos a soo dablecka, und sagn i wär' a kloans Oorschloch" "Jo" sagt die guate Fee "Wos mechst denn sei, wannd koa Oorschloch sei mechst?" "Jo a kloans Vogerl, das wär' ma scho recht." sagt des kleine Oorschloch."Guat, ab jetzt bist ein kleines Vogerl" antwortet die Fee.
>>Und des kloane Oorschloch freit sich a gar so und singt: "I bin a kloans Vogerl, i bin a kloans Vogerl" Und die anderen kimma dahear und singen wieder, "Na du kleines Oorschloch, du bist a kloans Oorschloch". "Na i bin koa Arschloch, i bin a koanes Vogerl", entrüstet sich das Oorschloch. Worauf die andern erwidern: "Ja, so a Schmarrn, natürlich bist Du a kloans Oorschloch, wart no, wir werdns glei beweisn, dass du a Oorschloch bist und koa kloans Vogerl". "Jo wia woidsn des macha?" frogt des kloane Oorschloch. Und die anderen sogn: "Ganz eimfach: Pfeif amol!"
>>Und des kleine Oorschloch pfeift: "Pff........... fpff....fpuurrrrrzzzz!!"
>>





Antworten:


Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum