elmiland.de SWF3 Rockland Radio
Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Re: Postings nur noch mit Passwort?????


Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 13. August 2001 10:16:13:

Als Antwort auf: Postings nur noch mit Passwort????? geschrieben von Kipdotteraus am 12. August 2001 17:14:37:

>Hallo zusammen,
>wieso Postings in Zukunft nur noch mit Passwort verbreitet werden sollten, ist doch wohl klar. Man bräuchte nicht mehr die Postings der Pubertierenden zu lesen.
>Gruß vom Kipdotteraus

Oba naa, döös warn doch die Methodn vom SWR3 auf der oidn gschissnen Pinwand und dem Schmarrn. Auf döös Nivoo wollmer doch erst gar ned genga!

Die selbsernanntn Brofedn entlarvn sich doch olle selbst durch ihren Scheissdreck der doo einigschribm is. Und wenns dann scho amol a Witzl mocha, dann is döös doch bloss auf dem Bäckerblumennivoo. (Himmihergotzsackrament, zwoamol döös gleiche Pfremdwort...). Oba oans zoagst: Der Unterschied zwischn SWR3, FFH, Latrine oans usw is a bloss minimal: ois bloss an Einheitssuppm für einfache Gemüt. Darauf konnst oan lassn





Antworten:


Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum