Komisch!

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 13. August 2001 10:21:23:

Als Antwort auf: Re: Komisch geschrieben von Patrick am 13. August 2001 09:17:11:

Oba es is aa interessant wenn ned gar komisch, wenn man siicht, wear doo olles mitliest und mitglesn hod. Jetzat moanas sie kenna doo ihre saudummen Schbrüch liigng lossn wie die leere Bierdosn und Macdonaldsbabbschachdln im Stadpark. Oba es stimmt scho: döös meiste in a blooss Müll fürs Ohr und Auge. Lasst es erst gar nicht im Hirn ookimma.
Alois