Re: BEST OF ELMI 15.8.2001

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 15. August 2001 17:19:26:

Als Antwort auf: Re: BEST OF ELMI 15.8.2001 geschrieben von Klaus am 15. August 2001 16:08:15:

>Jawoll Alois, zeigs diesen Deppen mal.
>Hab wieder köstlich über Deine Meinung gelacht...

Ja nur dass ich dies nicht gewesen bin, da schreibt so ein Unbayer unter meinem Namen, wie sehr leicht an den unboarischn und nachgmochtn Schreibstil siicht. Oba es is mir wurschd, wahrscheinli hots an beim letzt Fingerhakln übern Disch zogn, den Hund den boanigng.

Alois, das Orrrriginal

Döös hoasst Pfüa Di, Pfüa. Pfirr is vielleicht an Pforra wand bsoffm bist und nimma grad raus redn konnst.