elmiland.de SWF3 Rockland Radio
Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Re: Fuer Alois (Ein Witz auf Bayerisch)


Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 24. Oktober 2001 10:39:55:

Als Antwort auf: Fuer Alois (Ein Witz auf Bayerisch) geschrieben von Nase am 23. Oktober 2001 18:59:26:

Servus Nosn,
abseng davo, dass döös derweil an Elmiforum is (aa wenns solchade Antennendummkepf und zugnaglede Traudls für wos andres hoidn) und koa boarische Witzakademie, hod mir Dein Witz grad a so raus g'falln. Den hob ii no ned kennt. Den Sepp aa ned!

Dem Elmi von hieraus aa an guadn Besserung, mei liaba, die Katzn des Südens, oba der Pfotograf Hans Silvester hod doos sch ois g'wusst, ned?


>Habe ich heute bei kress.de gelesen (taeglich kress)
>Stammtisch in irgendeiner Wirtschaft irgendwo in einem Dorf in Niederbayern. Sepp, der Dorfdepp, hat heute schlechte Laune und schmollt in einer Ecke. Kein Freibier, kein gutes Wort locken ihn heraus. Da kommt der Bürgermeister herein und fragt: "Was is mit´m Sepp?" "Der ret heit nix", sagen die anderen. Der Bürgermeister zwinkert den anderen zu: Den krieg ich schon! Laut sagt er: "Du Sepp, i hab g´hört, du hast soooo an Groß´n!" Darauf der Sepp: "Sog deina Oidn, sie is a ganz große Ratschn!"





Antworten:


Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum