der is bsuffa?!

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 10. April 2002 21:13:00:

Als Antwort auf: ACH JA MAL SO WAS REDEN UND BLA BLA BLA UND VIELES MEHR WIE ES DAMALS WAR ALS :: geschrieben von Wolverine am 10. April 2002 19:37:43:

Jo sog amol homs dir in Hirn gschissn? Was red'st denn du für an zsammhangslosn Schmarrn daher. Host du zvüi gsuffa, und überhaupts, was plärrst denn da a so?

I glaub du host deinen Namen foisch g'schribm und du hoast Wolperdinger. Geh stoss deine Hörndl ab.

Und ausserdem, wos issn a Tückink, is dös wos zackats?

Und auusserdem hot der SWR3 kein neues Gsicht nicht, derweil er gaar koans hod. Am Anfang wars ganz blass, dann isses gstorbm, is in die Gruft einigangen und seitdem spüit er am Brandner Kaschperl sein Totnfunk.