Re: Iiss Wos?

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 17. April 2002 09:20:07:

Als Antwort auf: Re: Iiss Wos? geschrieben von vollmondhans am 17. April 2002 07:33:31:

>Nein , nein
>glaub ich dir nicht, sonst würdest du auch Mc Donalds, Edmund Stoiber, Britney Spears, FC Bayern, BILD, Konsalik, Chartsmusik, Teledubbies......
>gut finden.

Naa, döös bin ned ii, derweil dös oana is, der was vielleicht maximal aa Alois hoasst, oba ganz bestimmt ned Singerl. Und ned amol olle Bayern mögng den 1FC...und ausserdem sogng mir nie niemals nicht "Ade".