Re: WAS IST DAS HIER? HETZKAMPAGNE

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 23. Juli 2002 10:13:04:

Als Antwort auf: WAS IST DAS HIER? HETZKAMPAGNE geschrieben von lou25 am 23. Juli 2002 00:51:33:

>Hallo zusammen!
>Ich bin ganz ehrlich:
>Seit einiger Zeit beobachte ich dieses Forum
>gemeinsam mit SWR3>>.

Naa, geh waida, do legst di hii.

>Meine Meinung:Ihr alle hier wiedersprecht
>euch nach jedem Satz selbst!

Wos ned sogst. Host du dir döös aa guat überlegt?

>SWR3 ist gut, wirklich.

Dudldulddulddulddummdudldummdudldumm, wirkli

>Zur Zeit ist die Hot-Rotation wirklich extrem,

naa, die sann pausnlos am rotiern, dii wissn gar nimma wia an CD und an Plattn-Pleier ausschaugt, döös is wirkli extrem.

>aber das SWF3 nach einer Fusion nicht
>weiter existieren kann und das bei solchen
>Fusionen beide Programme leiden ist
>ja wohl klar!

ja do host recht, dös was doo rauskimma is, is an oanziger Schmarrn. Da sann eimpfach zwoi Sender verschrottlt worn. Dös war gewollt - und das döös SWRglump teilweis an Schrott is, sagn aa solche di wo doo schoffa (miassn).

>Was macht eigentlich SWF3-Boss Stockinger?

Alleweil wann er an SWR siicht, geht er am Stock.