Re: Qualitätsverlust insgesamt

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 01. August 2002 09:22:28:

Als Antwort auf: Qualitätsverlust insgesamt geschrieben von Stephan am 31. Juli 2002 23:53:30:

Jo döös is doch klar. Aa wenns so ausschaugt,dass beim SWR3 olle blaad sann, soo blaad sanns aa wieder ned. Denn die ham ja an Höreranalysn gmocht: Derweil man mit dera Musi an Grossteil vom geistig eimfach geschdrikten, ich zitiere, "Amateure" ans Radio kriegt, miassn hoid aa die Comix eimpfach, verschdendlich, ned hintersinnig und scho gar ned bissig, dafür bloss billig sein: eben SWR3

Singerl