ein Sender, ein Wort

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 06. August 2002 09:16:41:

Als Antwort auf: Einer nach dem Anderen geschrieben von olli am 05. August 2002 21:23:15:

>Eure Hetzerei kann einem ordentlich auf die Nerven gehen.
>Erst SWR3 jetzt SWR1. Wie geht´s weiter?

Olli, geh waida, drah'n Radio auf...

Naa, dös si doch ganz eimpfach, man diskutiert nur noo über ernst zu nehmenden Sachn. Da SWR3 nimma ernst zu nehmen is, hob mern vergessn, lingng lossn, zum Deifi g'schmissn. Derweil oba SWR1 jetztad oba genau so amfangt, mit am Mist, desweng rüückt er jetztad aa a bissl ins Diskussionszentrum, solang, bis döös aa vergessn konnst. Host mi?

>Ich find´s einfach nur schade, daß manche hier nicht von ihrem hohen Ross runterkommen

Wer doo aufm hohen Gebührn-Gaul sitzt, mei liaba, döös is noo ned so klar.

>dass ein "kleiner" Spartensender wie Rockland Radio grundsätzlich nicht mit einem großen mithalten kann.

Seit der AAbschaffuung dera Sparten is döös Rockland koan Spartnsender mehr. Doo hoast döös Rockland, oba die schbbüin uber Streckng aa den söibm Mist, wia's SWR1. Wannst fünf Mal CCR g'hört host, dann woast, das der Foggerty scho lang nimma fuckert. Ausser Di-Fr 13-15 kannst RR aa nimma hörn.

"Das is so" würd unser Kanzler Gerd sogng.