Du Loddar?

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 29. Oktober 2002 09:32:00:

Als Antwort auf: La Coruna - Bayern München geschrieben von Emer am 28. Oktober 2002 19:43:22:

Jo du gscherter Hammi, wüist uns veroorschn? Geh weida, schleich di, Depp. FC Bayern, mei liaba. Döös oanzige, döös wos der FC bayern brocht hod, is die Parodie von der Fussballlichtgestalt auf Bayern 3. Döös is an Radioforum, himmihergottsakrament!