zum debbm

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 12. November 2002 16:23:21:

Als Antwort auf: zum ganzen geschrieben von besucher am 12. November 2002 13:39:22:

Joo Grüss Gott a Münchner,

naa wia mii dös pfreit. Und a recht dummes Maii host aa noo. Was mii betrifft, I fühl mii bei Bayern 3 guat aufhobm, do host recht zumal doo döös für mein Gschmack breiteste Musikbrogramm lauft, und die Moderatorn aa noo an inteligeneren Eindruck mocha, als beim Fusionsdebbmsender.

Oba trotzdem, derweil du doo uns oans scheisst, host jo aa söibst nix konstruktives beizutragng. Solang döös so is, miassn mir da davon ausgenge, dass du hoid so an zu allem Ja und Amen sogst, wia in der Kirchn mit dene beide Zwiwwi obm drauffi. Und wannst scho in USA gweng bist, wirst di daa scho wohl gfühlt hobm, denn doo gibt's von hypocrisn bis zu Macdoof jo döös ganze Schbektrum, dann wirs di scho eigfundn hobm, denn solchade Schbrechblosnblubberer wia du kenna doo sogar Bresident wern, aa wanns sich in Florida sich dauernd verzehlt hobm.

Und wann der SWR zum Besichbiel döös Radio von heute und morgng is, dann kemmas auslossn, denn döös is nachweislich an Scheissdreck.

Oiso, geh ins Pschorrkeller und sauf an angschdendigs Biear, damit dein budweiserversoachter Schedl amol was anders zum tun kriagt, ois so an Hundmist zu schreibm.

Alois

PS: opposition schreibt man aa in Amerikanerenglisch mit zwoa p. Depp, damischer

Oiso Goschn hoidn, sonnst kennt mer meinen du daadest noo in die Blumen brunzn.