Re: Luderchen

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Sachsen am 22. November 2002 07:25:11:

Als Antwort auf: Re: Luderchen geschrieben von Alois Singerl am 20. November 2002 09:25:36:

>.
>Jo Himmiherrgottsakrament, Kruzefixhimmi, do hört sich doch ois auf. Mei liaba, do wanns die net schlaichst, mit deim Mistsender. An SWR3, ha, wos isn döös überhaupts. Ha? A Jauchegrubm, ha? Wann olle meine Müichviecherl zamma oan pfurzn, dann hört sich dös genau so an, wia di Musi vom SWR3. Und wanns no oans von meine Schweinderl grunzt, dann is döös der Moderator. Host mi!
>Ansonstn Kompliment!

>grins<
Späßchen muß mal sein.
Bei SWR3 grunzt es ja wenigstens noch, bei RR ist selbst das schon lange nicht mehr drin. Wenn die dort in Pirmasens
abends ihre Flimmerkiste einschalten müßte jeden Tag und jede Woche dasselbe Programm laufen. Was meinst Du was die meckern würden.