Re: SWR1 bettelt um Schmuck für Weihnachtsbaum

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 16. Dezember 2002 11:30:21:

Als Antwort auf: Re: SWR1 bettelt um Schmuck für Weihnachtsbaum geschrieben von Sachsen am 15. Dezember 2002 22:30:58:

>Ich hatte mir vor ca. 3 Monaten 2 Titel
>gewünscht, aber richtig fette Bretter. Die wurden gespielt.

Joo döös hob ii aa scho amol probiert, dann is nix kimma, dann hob ii es no amol probiert, per Telefon. Dann hiess es döös wär nix für die generell Musikausrichtung, döös daadn 's ned spüin. Dann hob ii mei Fett weg ghobt. Und meine Brettln hob ii mir im Hirn aus am Gedechnis absüin lossa kenna.

Döös ist dann Wunschmusi...

Alois

Welches Schweinderl hätt'st denn gern? Döös rote?