Re: Wo ist bloss der Sachse abgeblieben? (mT)

Elmar Hörig SWF3 Regenbogen Radio Forum

Geschrieben von Alois Singerl, Freistaatler am 09. April 2003 09:45:28:

Als Antwort auf: Re: Wo ist bloss der Sachse abgeblieben? (kT) geschrieben von Sachsen am 09. April 2003 07:44:00:

Ei gugge emol dr gleene Sackse, Mensch, hammer Dir vermisst. Aivrbüsch! Vielleicht warstde noch im Buff?

Schee dass dii aa no gibt!

Naa, oba dass ii mir den oidn Scheissdreck vom Großvater-Radio SWR1 aa noo antun soi, döös kannst nimma verlanga. Dii san imindest dean zwaotn Teil: Für mii it's never. Soibst one by Capri die rote Sonne im Meer versingt.

A.S.

PS: It's now or never wa scho immer der Hit im "Sie wünschen, wir spielen" (vor dera Pfusion) so an Art Oma's Wunschkonzert. Auf döös Nivoo brauchn mir uns ned herabzugebm, aa wamma söibst bald Grossvater is.