elmiland.de Radio Regenbogen

Re: I want Lichis ...

Elmar Hörig SWF3 Regenbogen Radio Forum

Geschrieben von Yogi am 15. April 2003 22:35:23:

Als Antwort auf: I want Lichis ... geschrieben von A.(lois) S.(ingerl) am 15. April 2003 21:39:43:

>Naa, döös brauchst ned zu würdign, derweil döös ned von mir is, oba an wunderbarer Rocksong von dera Alanis Morissette, den mir kaum hier hörn (vermutlich, weil er ned ins Debbmbrogramm basst). Es is in der Tat als 'Thank you' gedacht, derweil du dir imma doo an Haufn Arbeit machst.
>Jo mei, da mei BauernMac hoid koan oggscheissdreck frisst, ...du weisst scho...
>Alois
>oder A.S. imma wann ii g'scahfft vom Acker heimkimm, und ii z'faul bii, mein Namen aus z'schreibm..

Hallo Loiserl, gesungen und mit Musi wär's mir bekannter vorgekommen. Dich brauche ich natürlich nicht zu fragen, da deine Wahl ja schon klar war und bleibt!!! Bliebe nur das nächste Rätsel: Was ist/sind Lichis ?!? 'Licher' wäre mir ja noch bekannt gewesen, aber das stammt ja nicht aus Bayern... ;-)