Re: Lob an SWR4

Elmar Hörig SWF3 Regenbogen Radio Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 08. Juli 2003 13:40:01:

Als Antwort auf: Re: Lob an SWR4 geschrieben von Der Analyst Nr. 2 am 08. Juli 2003 12:03:25:

Joo du Analfriik,

und was hoast döös? Ha? Nix weiter, als dass der einäugige unter Blindn an Kini is. Oder mit am Buidl: Unter am See von brauner Scheisse sticht oam a Stückl schwarzer Scheisse direkt ins Auge.

Und wann an SWR nach alle zwoa Hertz an Sender stenga hod im Südwestn, dann brauchst dii aa ned zu wundern, dass die Leit sogng, es kimmt ollewaiel sowiesooohr an jede Scheisse.

Und desweng is auf die MA und die Kwotndebbm is zwoamol xschissn.

Halbösterreicher, jo döö hört sich doch ois auf, du krummbohrts Oorschloch, du eimpfeltigs.